fredag 24 januari 2014

Nattliga funderingar.

Vissa tomheter är svårt att fylla upp.
Jag har under åren funnit en del vänner som har jag älskar oavsett kön.
Nu pratar vi inget sexuellt utan helt enkelt folk som tagit en plats i mitt hjärta.
Även jag som Dominant kan sakna en del ibland.
Jag har vissa vänner som jag saknar mer än andra likväl som jag faktiskt älskar en del vänner mer än andra. Så enkelt är det här i livet och folk utvecklas till höger o vänster. Något man alltid måste göra är att respektera varandra och lyssna på vad den andra parten har att säga för då slipper man mycket strul och tjat.

Har vari med ett tag inom den här genren nu så jag vet att just tillit och tålamod kommer man långt med. Anledningen till att det fungerar kallas rak kommunikation.
Ärlighet mina vänner och respekt ger en annan dimension på vänskap.

Sug på den ni.

Inga kommentarer: