lördag 5 april 2014

Nöjd

I torsdags kväll var Selene iväg för att träffa sin andra man.
Det var riktigt roligt att se henne åka iväg, mitt i allt djävulskap hon genomlidit sista tiden så behövde hon det här. Hon sprudlade och lyste upp. Att hennes andra man blev riktigt glad över att hon kom utan att han visste något gjorde mig ännu gladare.

När hon kom hem på natten fick hon väcka mig med en avsugning.
Jag brukar vilja bli väckt när hon åker hem på natten just för att veta att hon kommit hem ordentligt. Så efter lite pratande så kände jag att jag ville knulla så jag drog av henne trosorna och började runka upp kuken. Det blev ett riktigt trevligt knull mitt i natten. Att hon sedan kved en hel del sedan natten innan är en annan sak, misstänker att dom knullat innan hon kom hem också så hon var nog öm redan. Jag tar ju ingen som helst hänsyn till vad dom gjort innan utan jag tar vad jag vill ha.
Så vill hon dessutom att det ska vara.

Hur som helst var det skönt att hon kunde åka iväg och spendera tid med honom, det behöver dom båda två. Jag har så fullt upp just nu så jag har inget behov för tillfället att träffa någon utöver Selene. Men bara för att jag inte har det så ska inte hon hindras från att njuta av två goda ting.

Inga kommentarer: