lördag 12 april 2014

Unnande

Den sista tiden har det varit mycket sköna och brutala knull här hemma.
Något jag gillar är att Selene och hennes andra man har kommit igång med sitt igen.
Jag unnar dom verkligen det efter att det legat lågt ett tag.
Vi har alla haft fullt upp och då har det blivit lidande också.

Nu har dom träffats lite igen och dom ska spendera natten ihop.
Så jag blir själv hemma med barnen ikväll tills någon gång i morgon vilket är helt okej för mig.
Jag har haft enormt mycket att göra på jobbet så jag har inte hunnit med att engagera mig i någon mer än Selene och barnen. Så här kommer det att hålla på en tid till.

Mina fikaträffar för poly/flersamhets folk ger också många trevliga kontakter som jag uppskattar.
Har ju planer på att bli mera social och det går framåt både med fikor, pubträffar och nya jobbet. Har skapat en del nya kontakter och sen får man väl se hur dom utvecklas i framtiden. Jag tänker inte stressa fram något över huvudtaget utan det blir vad det blir av dom.

Jag är iaf väldigt tillfreds med Selene och det som sker runt mig just nu.

//Mr M

Inga kommentarer: