torsdag 28 augusti 2008

Detaljer och planering

Satt i går kväll på msn har inte gjort det på flera år tror jag. Kanske någon kort sväng iofs. Men igår satt jag i ett par timmar med lite folk och ämnet var natruligtvis sex. Döljer inte att vi gillar det både att ha och att prata om det.

Så först blev det lite samtal med ormen i paradiset vilket fortsatte under kvällen. Dessutom kom en annan kontakt som jag inte pratat med på länge också igång. Där är det lite intressant då det är hon som är den dominante, så där diskuterades det lite om det.

Men senare på kvällen kom den intressanta diskussionen om sex mellan Slynan och en annan kvinna. Allt detta medan Mr M och den andres karl såg på. Vet att det skulle leda till sex i samma rum på slutet. Diskuterade lite om det och vi kom fram till att Slynan och Mr M skulle ha sex inför dom. Mr M är inte anti till det och Slynan verkar inte ha något emot det.

Som sagt tycker jag att det var en mycket givande kväll. Leder det dessutom till mera sex så är det helt ok för mig.

Inga kommentarer: