torsdag 28 augusti 2008

Sex fantasier från Mr M

Mr M har en sida av sig som vill bli utnyttjad av Slynan.
Slynan däremot tycker att det känns jättefel men har ställt upp lite för att Mr M vill det. Vi har den inställningen att man måste prova innan man avfärdar det. Nu är det så att Mr M vill bli ordentligt utnyttjad.

Skulle vilja komma hem någon dag och att Slynan sliter tag i mig och beordrar mig att klä av mig allt. Att hon sätter på mig ögonbindeln och gagballen. Sätter på mig bojorna där jag står i hallen. Leder in mig i vardagsrummet och sätter fast mina armar i kroken i taket och sätter en spridare mellan fotbojorna.

Hon låter mig stå där en stund medans hon röker och tar sig en likör eller två. Att hon går in i sovrummet och hämtar en kvinna till. Att dom tar min kuk i munnen samtidigt som dom piskar på baken. Utnyttjar mig sexuellt. Att dom lägger sig på vardagsrumsbordet och leker med varandra. Jag ska bara höra dom leka inte se dom. När dom lekt med varandra ska dom knäppa loss mig från spridaren och från taket.

Leda in mig i sovrummet binda mig som ett X på sängen och Slynan börja rida mig. Ta loss gagballen och att den andra kvinnan sätter sig grensle över mitt ansikte.

Det visste du inte Slynan men det är en av fantasierna som finns.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den fantasin känns igen, har hört den många gånger här hemma.. Det är nog dags att försöka göra slag i saken...

Anonym sa...

Det där var ju bara EN fantasi, särskrivardjävel.

Anonym sa...

Ludophile har du inget bättre för dig än att anmärka... Jag gissar på att du är en sån där jävla skolfröken eftersom du är så förbannat pet-noga.

Ps: Lägg märke till svordommarna, brist på ordföråd kanske!!