söndag 28 december 2008

Onskemal

Nu minsann har det kommit fram onskemal om att veta vart Mr M befinner sig.
Jag kan tala om sa mycket som att det ar morgon just nu dfar jag befinner mig.

Som Bloggslynan skrev i en kommentar till mig sa ar det bara att vanda bildskarmen mot fonstret. Kanske fungerar nar jag laser hennes blogg men inte nar jag laser vissa andra.

Fattar ni hur sugen jag blir att traffa manga av er i verkligheten.
Inte for sex utan for att lara kanna er.
Det finns en del som bade Mr M o Slynan vill traffa irl faktiskt.
Vilka kan ni fundera pa sjalva.

4 kommentarer:

Anonym sa...

nu blir man lite nyfiken faktiskt :p

Anonym sa...

kommentarsvar: haha, jag har förstått att du är ännu mer far far away än vad min pojke är. så ja, jag kan förstå din frustration, illa illa :p du får se till att samla på dig en jäkla massa kåthet och bara ösa den över henne när du kommer hem :p

Anonym sa...

Jag tänkte att jag skulle marknadsföra mig själv lite.
Har ikväll startat en egen blogg, på adressen:
http://tndande.blogspot.com/

19-årig tjej med stor sexuell aptit. Imorgon kommer första inlägget! Godnatt!

Anonym sa...

blir ju så nyfiken på såna oväsentliga saker som vart du befinner dig. så självklart var jag tvungen att börja räkna timmar och tidzoner. hakar lätt upp mig på sånt. anyway, hoppas du har det jätte bra var du än är och att du snart får komma hem till din efterlängtande slyna.. väntar ju på flera inlägg ;)