lördag 3 januari 2009

Nu kliver Slynan in och är riktigt jävla förbannad.

Johanna jag sörjer dig inte om du läser en annan blogg.
Du vet ingenting om mig och min kropp.
Nej den är inte perfekt jag vet det men det är inte upp till dig att döma varken min eller någon annans kropp.
Träna!!!!! Jag kan inte träna! Jag är kroniskt sjuk och detta gör att jag kan inte träna. Jag var smal fram tills jag fick mediciner mot min sjukdom och av biverkningarna gick jag upp.
Men jag tänker absolut inte skämas över min kropp pga det och bilderna kommer inte heller sluta läggas upp pga av att det inte passar dig! Jag rekomenderar alla kvinnor oavsett form och färg att vara stolta över sin kropp oavsett vad som får dom att se ut som dom gör.

Du har visat att du är en fruktansvärt ytlig människa och såna människor betackar vi och att ha som läsare.
Att du sen har mage att komma tillbaka och fortsätta läsa när du riskerar att se "feta" bilder är ju patetiskt.

Men ett råd ska jag ge dig och det är att tänka dig för innan du öppnar käften. För saker du inte vet nåt om är dumt att utrycka sig om!
Passa på att spring till gymet och va jävligt tacksam över att du kan göra det. Sen kan du ju titta på lite kvinnor på stan och se hur den kvinnor i genomsnitt ser ut.

Nog tjatat om det tänker inte lägga någon mer energi på det heller eftersom jag råkar se allting ganska så skrattretande.

Hoppas ni allihopa får ett riktigt hett 2009!
Det tänker jag ha ;)

// Slynan

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker inte att det verkar vara något fel på din kropp alls!!! Jättefina bilder på dig ju!!

Mr M o Selene sa...

Bra alskling.
Jag alskar dig som du ar o valdigt manga uppskattar dig som du ar.
Vore intressant att se denna varelse visa sig sjalv istallet for att kritisera.

Anonym sa...

Din kropp är underbar å ja älskar dig precis som du är.. Trodde de va insidan som räknades, annars hade väl ja aldrig fått ligga ;)

Anonym sa...

Slynan, du är HET! Puss/M

Anonym sa...

Hejja hejja slynan.
Håller med dig till fullo.
Alla ska vara stolta över sina kroppar oavsett hur de ser ut.
Jag tkr iaf du e fin!!!

Anonym sa...

Slynan, din kropp är jäkligt snygg som den är, antagligen är det en liten 15 åring som sitter och skriver massa bullshit, (som antagligen aldrig kommer få ligga själv).. ta inte åt dej av dessa idiotiska kommentarer. Stå upp för din fina kropp. P.s, gillar eran blogg alldeles för mycket, ni måste börja uppdatera mera =) Puss o Kram Lina