fredag 2 januari 2009

En undran till Johanna

Maste ju fraga en sak.
Denna Johanna som laser bloggen men som inte gillar den.
Hur gor du nar di tittar pa tv?
Byter du kanal da eller fortsatter du att titta?
Det ar ju underligt att man klagar pa nagot nar det ar sa enkelt att bara lata bli att lasa.
Jag skulle inte komma pa ideen att skriva till nagon som har en blogg om jag stor mig pa nagot.
Det enklaste ar ju trots allt att bara lata bli att besoka den nagot mer.
Sa jag anser att du ska ge mig det nyars loftet.
Du behover inte komma igen for det har ar varan blogg o vi visar vad vi vill.
Det ar sa enkelt.

Vi har en hel del andra lasare som uppskattar vad vi gor.
Aven om dom kanske inte gillar hur vi ser ut sa laser dom har.

Hennes kommentar finns under inlagget om nyars loften.
Kommer inte ta bort det utan det finns dar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men herre min jävlar vilken intelligensbefriad människa, jag är fan chockad...Om man har en åsikt, som inte ger något positivt och som dessutom inte bidrar med någonting genom att uttalas, så varför uttala den?! Jag skulle tippa på att Johanna inte mår så bra, och det finns kanske t.o.m en avundsjuka där som hon bittert vill få fram. Slynan är ju hur fin som helst! :) Ha en riktigt god fortsättning på er båda!

Anonym sa...

nej alltså är blogg är schyst men tycker dock att Slynan behöver träna lite, ville framföra det så att hon förstod... man kan ju ärligt talat inte tycka om sin kropp när den ser ut så?
nej om ni bara klagar på mig här så smyger jag över till bloggen Ormen i paradiset. den går det mycket bättre för plus att den tjejen är het i af ;) ha de bra!

Anonym sa...

johanna, smaken är ju som bekant delad och din syn på vad som är en "het kropp" kanske inte delas av alla? den här bloggen går för den delen heller inte ut på att visa upp "perfekta" kroppar,den handlar mestadels om SEX som utförs av kroppar. S har en fin kropp och du är bara en i mängden av alla nötter till människor som inte borde få säga sin mening.