tisdag 17 mars 2009

Barn, Teens o djur

Mr M var inne o läste Klumpesnusk nu på morgonen.
Där tar han upp det med att porrfilmer mm har en väldigt ung inriktning.
Mr M har varit inne på det där förrut.
Har väldigt svårt för den typen av porr.
Drar mig ens för porr som heter något med Teens i titeln.
Det var ju lite det problemet som gjorde att jag inte gillade Sex at 17.
Just det här att en äldre man knullar ett i mina ögon barn.
Jag förstår inte njutningen av att trycka in en grov kuk i stjärten på någon som ser ut som 10.

Barn ska för helvete vara barn.
Då ska man inte provocera alla pedofiler som finns där ute genom att servera dom filmer.
Visst är smaken olika men en del saker är sjuka.
Barn ska man inte efterlikna på något sätt.

Visst har Mr M knullat någon som haft skoluniform på sigdet förnekas inte.
Men aldrig att det förekommit bkörnar o andra gosedjur.
Samma sak vad det gäller djur sex.
Hur kommer man ens på den idén att man ska knulla ett djur.
Att det dessutom inte är förbjudet i Sverige är ju en skandal.

Staten får väl starta en bordell för djur så det sker under kontrollerade former.
Är det konstigt att det dyker upp underliga sjukdomar hos djurena när det finns folk som sprutar sperma i dom.

Nu har jag gnällt färdigt för en stund, men jag blir så äcklad o förbannad.

1 kommentar:

M sa...

Jag håller med, och det finns all anledning till att bli förbannad. Kloka reflektioner.