torsdag 19 mars 2009

En lekafton

I går kväll kunde Mr M inte låta bli Slynan.
Var ute en sväng och när jag kom hem beordrade jag henne att klä av sig allt och ställa sig i hörnet vänd bort från mig. Där stod hon naken o vacker och undrade vad som skulle ske.
Jag lät henne stå där en stund medans jag landade hemma.

Efter vad som kan ha varit 10 min gick jag fram till henne o smekte henne över baken upp längs ryggen o fram till bröstena. Nöp henne lite försiktigt i bröstvårtorna och hörde hur hennes andning stördes. Vandrade in till sovrummet och hämtade bojorna.
Satte på henne bojorna och lyfte hennes armar uppåt mot öglan i taket.
Band fast henne där så hon fick stå med armarna rakt upp.
Till bojorna på benen satte jag fast en spridare så hon inte kunde få ihop benen.
På detta sätt fick jag fri insyn mellan benen på henne.

Hämtade ögonbindeln och gagballen.
Satte på henne dom och gick sen o duschade.
Där stod hon och bara kunde vänta.
Passade på att raka mig för att vara len.

Efter duschen gick jag fram till henne o frågade om hon varit snäll o lydig.
Hon mumlade något till svar pga gagen.
Men Mr M ansågatt hon behövde smaka piska iaf.
Så hon fick lite rapp över baken där hon stod, blev även några rapp över brösten o venusberget.
Såg att det började bli blött på lårena på henne så hon var beviserligen kåt.
Tog fram 2 rep till som jag fäste i öglorna på spridaren, på detta sätt kunde jag dra upp hennes ben mot 2 andra öglor i taket. Nu hängde hon i bojorna med särade ben och en kåt drypande fitta. Kunde inte låta bli att ta lite av hennes kåtsaft o kladda runt med över hennes fitta o bak.
Hämtade en plugg och oljan, hällde olja över hennes venusberg så den rann ner över fittan o baken. Lirkade in ett finger i baken på henne o sedan ytterligare ett.
På detta sätt blev hon redo för pluggen.
Lirkade in pluggen i henne o satte på svaga vibrationer.

Pumpade upp den lite i storlek och började smeka hennes fitta.
Kunde inte låta bli utan tog den styva kuken och stoppa in i hennes fitta.
Så kåt som jag var så var det ett under att jag inte kom direkt i henne.
Ökade vibrationerna på pluggen och pumpade upp den lite till, nu ökade trycket på ollonet och det gick inte att hålla emot längre.
Kom som ett odjur i henne.

Drog mig långsamt ur henne och hukade mig ner för att slicka henne till en orgasm.
När hon kom skakade hon i hela kroppen.
Slåppte ur luften ur pluggen och stängde av vibrationerna för att slutligen ta ur pluggen.
När jag släppte ner Slynan från taket var hon helt skakis i hela kroppen.

Grattis o tack för ett skönt knull.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan då,nu blev jag kåt som fan såhär på morgonen o helt ensam är man.
FAN!

Anonym sa...

svar: jag förstår att man ska ta hänsyn till varandra och aldrig göra något man inte vill. Men jag lovar, det behöver inte handla om dominans även om det mycket väl kan det. Föreställningen om att det måste vara brutalt som jag tror många lever med är helt fel, det kan vara mysigt och lugnt även om man byter roller. :D /M