onsdag 18 mars 2009

Tack Slynan

Hur skönt var det inte när Slynan helt spontant började att smeka o runka mig.
Jag njöt av varje sekund. När hon runkar mig och låter andra handen smeka min inoljade pung för att sen låta fingrarna glida neråt för att massera min bak.
När hon dessutom masserar min prostata utifrån, men samtidigt låter ett finger glida in i mig.
Att få den direkta massagen på prostatan är nog likvärdigt med eran g-punkt.
Man får orgasmer som inte är av denna värld.
Det är så det svartnar för ögonen.

Nu har ju jag en Slynan som frivilligt stoppar fingret i baken på mig för att jag njuter så av det.
Det är ju en klar fördel.

Däremot skulle jag nog inte kunna ha henne fastbunden och sätta mig över hennes ansikte o tvinga henne till att slicka baken på mig.
Vissa saker finns det gränser för hos oss.

Även om väldigt många gränser är till för att töja.
Man måste våga prova på en massa nya saker så är det ju faktiskt.
Innan man provat vet man inte vad man tycker om det.
Och således kan man inte dömma ut det.
Förutom barn o djur det är sjukt o äckligt iaf.

Inga kommentarer: