tisdag 30 juni 2009

Läste bloggar

Läste en blogg nu på morgonen om ett par som bejakar sina olika fetisher. Det är något jag verkligen gillar när man gör. Mr M o Slynan anser att man inte ska dömma något innan man provat det. Visst vi har vissa saker vi aldrig skulle göra men i övrigt är vi väldigt öppna. Den andra bloggen hade skrivit om att hon kissar på honom.

Det är något som vi inte tänder på men som Mr M sagt till Slynan skulle det vara en del i en dominans som en förnedring då är det ok att prova men det är inget som vi tänder på.
Däremot gillade jag idén med att dom köpt ett kyskhetsbälte till honom. Mr M har haft planer på att skaffa ett till Slynan. Så det är ju inte omöjligt att det blir så.

Däremot är det här en morgon som Mr M är bra kåt.
Men jag känner för att bli dominerad av Slynan få vara en slav från morgon till natt. Bara vara tvingad att lyda hennes minsta vink o bli sexuellt utnyttjad, bunden mm.
Ordentligt o inte bara för en halvtimme.

Måste få fart på min andra dator så jag kan börja läsa dom bloggar som jag följer igen. Har inte alla mina favoriter i Slynans dator. Så det blir dåligt med läsande.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Finns nog många kvinnor, inkluderat mig själv, som skulle vilja att deras man sa så. Då skulle det bli åka av vill jag lova. ;)

väninnan sa...

bilder vore tacksamma snart...

varför inte....någon utav er instängd i en bur. Oförmögen att ta sig ut på egen hand.
Kroppen får gärna utsättas och användas på valfritt sätt.

jag längtar redan efter resultatet ;-)