torsdag 2 juli 2009

Snart semester

Nu är det inte långt kvar till semester.
Dom sista dagarna har man inte haft någon arbetslust alls.
Det bara väntas på att det ska bli fredag o då kommer det inte göras mycket.

I morgon kväll ska det bara slappas o inte göras ett dugg.
Det har varit lite mycket med allt en stund nu.
Men fördelen är att nu kan man ägna sig lite åt sig själv igen.

Det ska ges tid till nakenbad o naken solning i år.
Förra året skulle vi åka iväg till något nakenbad var det tänkt men vi hann inte med det. Så den här sommaren ska vi bada nakna med andra. Behöver inte vara på något nakenbad utan det vore nästan trevligare om man åker iväg med någon vän/ner och badar nakna tillsammans. Det kan leda till mycket skönt i vattnet. Mr M kan gärna knulla Slynan i vattnet medans någon ser på oss. Det gör mig inget. Visar så gärna upp min Slyna.

Läste en kommentar från Hella om att hon inte haft sex utomhus och då har du missat något. Det är bra härligt när man känner den friska luften och just det att någon kan komma gör det bättre.

Nä mera partyn till folket o gärna med sex inriktning.
Vi är öppna för förslag på teman.
Härliga semester hälsningar mottages gärna på ropeart@live.se
Alltid trevligt att veta lite om er som läser bloggen o så.
Fördelen med mailen är att det blir mera privat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vill börja med att tacka för er blogg. Har tidigare skrivit till er angående tid/lust/ork till sex. Jag nappade på er ide om sms under dagen och det tog skruv. Nu kommer gubben själv med ideér om vad han/jag ska göra med varandra under dagen, på kvällen gör vi det. Nu är det som sagt semester, dottern ur huset och tid (framför allt lust) att göra mycket, mycket mer. Tack för ert öppna sinne, även om vårt inte nått era nivåer (än) ;-). IMO

väninnan sa...

hella har definitivt missat något. Känslan är obeskrivlig...
Jag har erfarenheter från lite varstans men helt klart bäst var på en fullbokad camping... Tror nog inte så många sett mig naken - samtidigt. Men härligt var det, och det bjöd jag på ;-)