fredag 3 juli 2009

Ang kommentarer

Mr M o Slynan fick ett par kommentarer o ett mail igår.

Först fick vi den här kommentaren.
Anonym har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Snart semester":
Vill börja med att tacka för er blogg. Har tidigare skrivit till er angående tid/lust/ork till sex.
Jag nappade på er ide om sms under dagen och det tog skruv.
Nu kommer gubben själv med ideér om vad han/jag ska göra med varandra under dagen, på kvällen gör vi det. Nu är det som sagt semester, dottern ur huset och tid (framför allt lust) att göra mycket, mycket mer.
Tack för ert öppna sinne, även om vårt inte nått era nivåer (än) ;-). IMO
Upplagd av Anonym för Mr M och Slynan den den 2 juli 2009 19:20

Det känns väldigt roligt att något vi skrivit om har fungerat även för dom och att det verkar som om sexlivet blommar där igen. Har för mig att det mest var strul med barn som inte sov så det inte blev tid för mys mm.
Jag gratulerar er verkligen till att ni fått insperation. Skriv gärna i en kommentar eller mail ropeart@live.se vad ni skriver i era små sms. Blir lite nyfiken på vad det kan vara ni hittar på.
Ha en skön sommar o se till att njuta av varandra.

Efter det dök det upp ett mail från en annan läsare som brukar vara flitig på att kommentera. En glad sommar hälsning till Mr M o Slynan. Så vi önskar en trevlig semester tillbaka till honom.

Sist men inte minst kom det en kommentar från väninnan.
väninnan har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Snart semester":
hella har definitivt missat något. Känslan är obeskrivlig...
Jag har erfarenheter från lite varstans men helt klart bäst var på en fullbokad camping...
Tror nog inte så många sett mig naken - samtidigt.
Men härligt var det, och det bjöd jag på ;-)
Upplagd av väninnan för Mr M och Slynan den den 2 juli 2009 22:17

Nu blir man ju fundersam, denna vännina blir mer o mer härlig för varje gång.
Hon verkade vara en torrboll men det finns nog hopp om henne trotsallt.
Fastnade för frasen "tror inte så många sett mig naken - samtidigt.
Det låter som om hon brukar visa upp sig naken.
Eftersom hon tyckte det var härligt också så finns det hopp.
Men Mr M vill höra mer detaljer så det är bara berätta mera.

Nu har Mr M inte långt kvar till semestern och det ska bli ljuvligt skönt att slappa lite. Kvällen får nog firas med någon form av sexakt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Från IMO.
Fick ett sms precis :-)
Vill binda dig, olja in min lem och sakta sakta ta dig bakifrån. Har jag lust så kanske jag tar dig hårt, kanske mjukt. Hur vill du ha det? Älskar dig.

väninnan sa...

ja, jag har visat mig naken rätt mycket och rätt ofta. Visserligen var det ju ett tag sen...

Nakenbad var en tradition, utomhussex likaså!

På gymnasietiden knullade jag en kille i ett olåst klassrum i ca 1 timme. Sååå härligt och veta att det närsomhelst kan dundra in en skolklass =D