torsdag 23 juli 2009

Är sugen som fan

Mr M är kåt på Slynan.
Känner verkligen för att ställa henne på alla fyra.
Sära hennes vackra skinkor o smeka in olja mellan dom o ner mot fittan.
Smiska henne lite på skinkorna så dom blir härligt röda.
Dra isär skinkorna och styra in kuken i hennes fitta.
Känna hur fittan sluter sig runt ollonet.
Dra kuken fram o tillbaka i det perfekta motståndet.

Ge henne några ordentliga klatschar på skinkorna så det svider till.
Lirka in ett finger i baken på henne för att töja henne lite.
Öka på med ett finger till för att smörja upp baken.
Hälla lite mer olja o massera in det för att ha 3 fingrar i baken på henne.
Långsamt dra ut kuken ur hennes fitta för att sätta ollonet mot baken o långsamt föra in kuken i hennes tighta bak.

Känna hur hon slappnar av för att låta kuken komma in i henne ordentligt.
Låta baken vänja sig med kuken innan jag börjar knulla henne långsamt innan jag tar ett rejält tag i hennes hår o sätter en armbåge i ryggen på henne. För att på detta sätt trycka ner henne i madrassen o puta med baken ordentligt.

Långsamt öka hastighet o hårdhet i juckandet.
För att tillslut avsluta med att lägga satsen i baken på henne.
Innan jag drar mig ur o vänder henne om för att slicka henne till en skön orgasm. För det har hon ju förtjänat efter ett sånt knull.

3 kommentarer:

starsprinkle sa...

Mmmmm *fantiserar*

CatEye sa...

Underbart!! ååh nu blev jag sugen igen!

Bengt Olsson sa...

härligt ju mysigt försök gör det då