lördag 25 juli 2009

Njutning

Det var en vanlig kväll igår då Mr M gick o la sig.
När Slynan väl gott o lagt sig sa hon åt Mr M att vända sig om.
Vände mig då mot henne och hon lirkade sig så Mr M´s kuk kom in i hennes våta fitta. Väl inne så rörde hon väldigt mycket på sig o Mr M nöp o vred i hennes bröstvårtor. Älskar hennes bröstvårtor dom är som gelehallon i storlek o styva för det mesta.

Slynan små onanerade som vanligt då vi knullade i skeden, detta övergick snart till någon blandning mellan skeden o missionären. I denna ställning ändrade Slynan sin inställning o ville att Mr M skulle få som han ville.
Så Slynan kopplade ett hårt grepp om Mr M´s strupe och började smiska.
Smisket blandades med rejäla nyp i skinkorna samtidigt som greppet om strupen hårdnade. Kan ju säga att Mr M njöt fullt ut av denna behandling. Med detta framsteg blir jag nog snart bunden med en kudde under magen för att puta med baken o få en rejäl omgång av Slynan. Vi ska inte ta det förfort utan det kommer när det kommer.

Men jag kan lova er att jag njöt så enormt mycket av att vara undergiven Slynan.
Orgasmen jag fick var otroligt skön nästan i klass med då man får analstimulans men det slår allt.

Så det är ett rejält tack till Slynan.
Kan säga att jag blir kåt igen bara av att skriva om det.

Inga kommentarer: