söndag 19 juli 2009

Bilder mm

Klart att min kuk är sugvänlig.
Men det är Slynan som får suga på den om inte hon är med det vill säga.
Då kan det hända andra saker.

Vi tillhör varandra o ska det göras något så görs det med båda två.

Måste ju däremot säga att det är bra roligt att få uppskattande kommentarer både på mig o när det kommer på Slynan. Det ger oss ju en extra kick för det vi gör.
Vi har ju inte så mycket bilder som ni märkt utan vi tar det lite då o då. Grejen är den att om man kör med förmycket bilder eller bilder från start får man det lite svårt att hålla bloggen uppe för folk vill ofta ha mera. Det är iaf så som vi ser på det hela.

Vi har nu skrivit i 1.5 år varav här på blogger i 1 år.
Det har mestadels varit text men även lite bilder.
Några har lagt till oss på msn o några har mailat.
Det som är intressant är att det är mest killar som lagt till oss på msn.
Är lite nyfiken på om vi gett några lite inspiration till något.
Vi har fått några kommentarer från en kvinna som fått fart på sexlivet efter att läst våran blogg det tycker jag är ett gott betyg för oss. Hur är det med er andra har ni gjort några utsvävningar i erat sexliv?
Skriv en kommentar o berätta lite.

2 kommentarer:

CatEye sa...

Självklart är det hennes att suga på, menade inte så utan bara att det var en trevlig bild, längtade efter Tiger när jag såg den :o)

Kram!

Mr M o Selene sa...

Jag förstod det med.
Det var bara en förtydligan på hur vårat förhållande fungerar.