lördag 11 juli 2009

John Blund

Mr M var väldigt trött igår o gick o la sig tidigare än Slynan.
Vaknade av en hand mellan mina ben som smekte o klämde min pung.
Slynan var tydligen väldigt kåt, det brukar vara jag som väcker henne oftast. Hon klämde runt på pungen o i låret en stund innan hon brutalt vred runt mig på rygg.

Hon grenslade min vid det laget styva kuk.
Kände hur hennes svullna o fuktiga läppar särades över mitt ollon.
Hon sjönk ner över hela kuken o började röra sig.
Masserade o nafsade i hennes styva bröstvårtor.
Så skön syn att ha ett par fylliga bröst framför ansiktet när man knullar.

När Slynan kommit en gång så blev det en missionären med hennes ben uppdragna ordentligt så kuken kunde gå hela vägen i botten. Mr M var på väg att komma men fick inte för Slynan. Slynan själv började onanera och när Slynan började komma så kunde inte Mr M hindra sig från att börja jucka hårdare. Så strax efter Slynans orgasm kom även Mr M ljudligt (Slynan själv halv skrek ut sin orgasm). När vi pustade ut med kuken fortfarande kvar i Slynan passade hon på att smeka sig själv till en grym orgasm igen.

Kan lova er att vi somnade gott efter det där.
Nu på morgonen gick Mr M upp till barnen som var vakna och fick då ett MMS på 1,5 minuter där Slynan låg i sängen och onanerade sig till en skön orgasm.

2 kommentarer:

Anonym sa...

mmm, den MMS-en måste vi se...

SALK sa...

Ni är så härligt sexiga och kåta nice kramar till er båda