söndag 5 juli 2009

Skön kväll o en godmorgon

Oj så skön kväll det blev igår.
Vi började med lite romantik i sovrummet.
Lite tända ljus för stämmningen sedan började vi snart att älska.
Älskade med varandra en stund sedan kom Slynan i en skön orgasm.

Då tog hon ett rejält strupgrepp på Mr M och började att smiska mig på baken.
Knullade jag för sakta så fick jag smisk.
Så det blev så att man automatiskt saktade in ibland för att få lite pain on the butt.
Hann få några sköna klatsch på baken innan jag kom i en grymt skön o långdragen orgasm.
Smisk är bra grejor åt båda hållen.

Det är inte bara Mr M som smiskar Slynan utan det händer att det blir åt andra hållet med.

Svar till Hella om baksex.
Hella det är så att Mr M tycker iaf att det är skönare att knulla i fittan än baken.
Jag tror att det är överskattat att knulla i baken. Men väldigt många har en inställning att det ska knullas i baken för det är så.
Det är iaf Mr M´s inställning i ämnet.
Jag kan gärna knulla Slynan i baken men det är inget som måste göras.
Det är något vi gör då och då som en upphöjare i sexlivet.
För många blir det ett tvång att det måste knullas där bak.
Tror det kan vara mycket prat om just den saken och frågan är om alla verkligen tycker att det är så skönt som det beskrivs.

Det är Mr M´s och Slynans inställning i det hela.

1 kommentar:

Bengt Olsson sa...

go kväll på er....tro det beror hur motpart gillar det eller inte ju men knulla bakifrån i fittan tro det ganska skönt för henne men via anal svårt där man upp till tjejen om vill man skall köra in där ju
men tro det säkert skönt där tar man det lunggt och sakt så kanske man gör med en tjej ju
tro var en att avgöra om vill göra det eller inte
men era beskrivningar låter det skönt när ni gör det...

skön kram ifrån skåne..