fredag 10 juli 2009

MMS o SMS

Igår på dagen åkte Mr M hemifrån ett par timmar för det var lite att fixa.
Efter en stund kom det ett mms till Mr M. Problemet är att Mr M´s telefon gått sönder och nu används en telefon utan mms. Så det fick vänta tills Mr M kom hem innan han kunde kolla det. Slynan lät nästan lite besviken när hon kom på att Mr M inte kunde kolla det.

Så Mr M kontrade med att det verkar som om du blev besviken alltså måste du ha onanerat. Fick ett "typ" till svar. Ansåg att då har jag något att se framemot när jag kommer hem då.

Efter en stund kom det ett sms.
Jag vill bli rakad och få en hand i mig ikväll.

Naturligtvis ställer jag upp på sådana saker.
Så när kvällen kom och barnen sov, så gick vi in i duschen och Slynan rakades vackert o slätt. Slynan gick ut på uteplatsen i handduk o en kofta efter en stund gick Mr M ut och gjorde henne sällskap. Var tvungen att smeka hennes fitta lite och passade på att köra in 3 fingrar i henne. Slickade hennes underbart goda fitta innan jag smög in min stenhårda kuk i henne. Stående på knä framför henne där hon satt i stolen drogs det några juck innan vi beslöt oss för att gå vidare in i sängen.

Väl inne i sängen tog det inte långtid innan vi smekte varandra på könena.
Mr M lirkade ganska så fort in handen i Slynan o slickade hennes klitoris.
Slynan runkade Mr M med en väloljad hand, så skönt det är då.
Det blev en rejäl fistning av Slynan vilket hon mådde bra utav och man är fasionerad över hur en fitta kan svälja en hand på det sättet. När Slynan fått en rejäl orgasm blev det till att lägga sig i missionären och stoppa in kuken i henne. Så grymt skönt att knulla denna kvinna ska ni veta. Där blir man dessutom imponerad hur en fitta som precis haft en hand i sig kan sluka en kuk o ändå vara tight. Snacka om en rejäl muskel.

Slynan nöp o drog Mr M i bröstvårtorna samtidigt som jag knullade henne.
Det behövdes inte direkt länge innan Mr M sprutade i en vrålande orgasm i Slynan.
Den kvinnan kan verkligen ge mig njutning ska ni veta.
Henne byter jag inte mot något annat.

3 kommentarer:

Miss Sophie sa...

Vilken fantastiskt fin bild ni har lagt upp på Slynan här till höger!

Bengt Olsson sa...

det ni skrev var väldigt underbart läsa lät som ni hade det skönt och underbart, ja bilden är helt underbar se på av Slynan håller med där

sänder kåta kramar till er inatt

CatEye sa...

Fisting kan vara riktigt härligt ibland, älskar den otroligt utfyllda känslan när handen är där.. mmm härligt beskrivet!

*Kram!*