torsdag 29 oktober 2009

Hon var beredd

Igår när Mr M skulle gå o lägga sig var det någon som låg i sängen med särade ben o smekte sig själv. Tog det som en riktig invit att ha sex.
Ställde mig mellan henes ben och satte min slaka kuk mot hennes fitta. Hon bearbetade den med sin oljiga hand så den blev styv o skön för henne.
Hon passade på att smeka sin fitta o klitoris med ollonet medans hon smekte den styv.

När den blivit styv styrde hon den mot sin hägrande fitta.
Känslan av att tränga in i en våt fitta är bra härlig.
Knullade henne medans hon smekte sig själv.

När hon kommit den första gången så tog jag hennes ben och vinklade dom uppåt och satte händerna på insidan av lårena o tryckte neråt. Det resulterade i att hon kom en gång till. Ändrade hennes ben igen o satte dom den här gången på mina axlar.
Nu blev det riktigt djupa juck samt att hon hade bra svårt att röra sig.
Lutade mig långt framåt så hennes ben låste nästan hela Slynan.

Var bra sugen på att stoppa något i baken på henne när hon låg så där.
Att samtidigt ha något i baken när man knullar hennes fitta ökar på njutningen mera.
Kan avslöja att det var riktigt skönt att komma i Slynan.
Har märkt att jag låter mer o mer när vi knullar.

Inga kommentarer: