söndag 25 oktober 2009

Ordning o reda

Mr M ska ta o hoppa in i duschen för att göra sig lite slätare på några ställen.
Kan vara skönt att ha det gjort innan man ska lägga sig o titta på film.
Slynan kan ju råka få sära på sina läppar för att sluka kuken.
Eller varför inte ställa henne på alla fyra på vardagsrumsbordet för att trycka in kuken i hennes bak. Mr M är på ett riktigt humör för att ta henne i baken.

Det där brukar gå i intervaller för Mr M.
Behöver inte analsex så ofta men ibland är det något jag verkligen känner för.

1 kommentar:

Anonym sa...

Även om det inte blir något, så är det skönt att vara slät. Jag fick en kommentar en gång när jag sa att jag rakade mig och någon sa usch då känner man sig ju som ett barn.....Jag bara tittade på henne frågande?? Det konstigaste jag hört, undrar om man har dålig självdistans då???