onsdag 28 oktober 2009

Sexsnack

Mr M o Slynan åkte igår hem till ett par bekanta.
Plötsligt när vi sitter där har vi börjat diskutera sex o leksaker.
Då reser sig värdinnan upp o går iväg.
Vi andra fortsätter att prata om sex naturligtvis.
Då kommer hon tillbaka med lite leksaker ur sin låda som hon har under sängen.
Det visas och det berättas om dom.
Måste ju säga att det är rejält skönt med den typen av vänner.

I övrigt börjar visst Slynan bli lite orolig över mina shopping planer.
Hon anser att det ju kan vara lite vad som helst när det gäller sex.
Det är ju fördelen med att pyssla med Bdsm man kan shoppa på på Biltema, Clas Ohlsson eller på Jula. Det behöver inte alltid vara en sexbutik.

Det hon är mest orolig över är att det är en analkrok.
Det är inte det den första gången men jag ska ha en sån.
Jag ska ha en analkrok sittandes i baken på min Slyna.
Har även en hel del andra tankar o planer också.
Läste om en sak på en annan blogg som jag ska prova på min Slyna.
Hon kommer vara ordentligt sur men då får hon pisk.

Diskuterade en annan sak med värdinnan igår.
Ballgags är ju inte Slynan så förtjust i det är inte värdinnan heller.
Hon menade ju att man dreglar ju så mycket.
Det är ju liksom lite av det som är grejen att bli förnedrad genom att dreglet rinner.
Mr M gillar verkligen att se Slynan med gag och att hon dreglar.
Värdinnan gillar däremot att se hur någon annan har gag o dreglar.

Man börjar ju undra om alla har så här öppna diskussioner med sina bekanta eller om det bara är vi. För jag börjar misstänka att vi har väldigt bra vänner.
Det diskuteras sex till höger o vänster, det kan vara grov sex.
Trivs bra med våra vänner får jag lova.

Mr M ska börja montera upp krokar i taket igen.
Det behövs så jag kan binda min Slyna lite vart jag vill i huset.
Om man ändå hade plats att ha ett lekrum i hemmet.
Det skulle vara helt underbart att slippa plocka fram o bort sakerna.
Då skulle det kunna bli lite mera spontana saker.
Får väl helt enkelt anpassa möblerna lite efter våra ändamål.

Får börja klura på det ikväll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag önskar vi hade sådana vänner, så skatta er lyckliga i dom vänner ni har.......hade varit skönt och kunna tala ut lite. har inte den typen av vänskapskrets tyvärr. Det är mer "tabumänniskor"/"åldermän" i våran krets buhubuhu......
Men vi ärhelt klart glada för eran skull.

Anonym sa...

Varför är Slynan så orolig för analkroken? Ni har ju analsex och kroken måste ju vara bra mycket smalare än din kuk? Bara nyfiken på varför hon inte gillar tanken på att ha en sån uppkörd i rumpan..