tisdag 10 november 2009

Behöver batteriladdare

Mr M får tuppjuck på nätet.
Det finns inte en enda intressant blogg att läsa anser jag just nu.
Det måste vara en riktigt ordentlig bloggtorka överallt.
Tidigare fanns det alltid någon blogg som uppdaterade varje dag.
Nu finns det knapt en blogg som uppdaterar en gång i veckan.
Visst finns det bloggar men det är ingen som tilltalar mig.
Har kanske blivit lite kräsen på den fronten numera.

Förr kunde man sitta o surfa runt på diverse siter också.
Nu finns det knappt något intressant på nätet heller.
Tv-människa är jag helt klart inte, mer eller mindre hatar tv.
Så nu när mörkret sänker sig mer o mer över vårat lilla land så får jag brist på saker att göra. Har hur mycket saker som helst att göra men får inget gjort överhuvudtaget.
Sånt kan reta mig till vansinne.

Har ju inte ro att sitta still heller. Men när allt man börjar med bara känns jobbigt.
Vi har ju barn och det suger en hel del energi.
Just nu får jag bara tuppjuck på allt o alla.
Jag har en massa saker som jag behöver göra men både arbete o allt annat suger lite för mycket energi just nu.

Så det är väl bara försöka se till att ladda batterierna när det finns tid för det.

Inga kommentarer: