torsdag 12 november 2009

Sanningen om gårdagen.

Då var det då dags att beskriva gårdagens kväll lite.

Det hela började ju med den informationen som jag fick på morgonen i form av ett blogg inlägg. Så jag visste inte mer än vad ni gör.
Sagt o gjort Mr M funderade vad Slynan kunde tänka sig att hitta på.
Plockade i ordning alla saker som hon skrev om så jag hade dom färdiga i en låda.
La i dom leksaker som jag ansåg att dom var nödvändiga o som jag kunde tänka mig.

Läderbojorna.
Rep.
Piskor.
Prostatastav.
Bakplugg.
Gag.
Ögonbindel.
Mera rep.
Olja o glidmedel.
Latexvantar.

Slynan själv såg till att det hamnade en kniv i lådan också.
Mr M klev in i duschen 22.20 för att hinna bli klar till 23.00
Ville inte reta upp Slynan utan det var nog lugnast att göra som hon skrivit.
När klockan var 22.55 hade jag lagt på lacklakanet lagt fram kameran till Slynan. Att det inte fanns en cam visste hon för Mr M har installerat om datorn o hann inte lägga i programmet igen.

Slynan duschade för att göra sig i ordning så Mr M låg på lacklakanet o väntade på Slynan.

Slynan började med att binda Mr M´s armar bakom ryggen när Mr M stod på knä.
När hon var färdig puttade hon mig framåt så det var bara att hamna som man hamnade.
Slynan njöt nog lite av att ha Mr M i sitt våld.


Slynan smög runt lite o tog några bilder från olika vinklar.



När hon ansåg att hon tagit dom bilder hon ville satte hon sig mellan Mr M´s ben o tvingade isär dom. Hörde hur hon höll på med något i lådan. Plötsligt känner jag något mellan mina skinkor som är kallt o kladdigt. Slynan smeker det mot min bak. Hon trycker på mot min bak o det glider in. Mr M som är lite spänd fortfarande känner det som att han ska sprängas.

Har haft en sån plugg i baken innan men den har inte tryckts in så fort innan. När smärtan lagt sig o gått över i njutning tar Slynan lite bilder igen. Mr M får hålla i kontrollerna men får inte sätta på vibratorn.


Mr M som inte har något emot att ha något i baken klagar inte.

Slynan vänder på Mr M så han blir liggandes på rygg medans hon kladdar in Mr M´s kuk i glidmedel o smeker den ordentligt. Hon tänder ett ljus o väntar på att stearinet ska börja rinna ordentligt innan hon börjar droppa det på Mr M. Hon droppar det o smeker resp runkar kuken samtidigt. När hon hållt på en stund så startar hon vibratorn i pluggen.

Njutningen av vibrationer, kuk smek o hettan i stearinet gör kuken ordentligt hård.
Hon försvinner till sin leksakslåda o hämtar en kukring med klitorisvibrator.
Trär på den på kuken o sänker sin våta fitta över Mr M´s kuk.
Hon slutar inte att hälla stearin för det.

Slynan kliver av kuken, vänder Mr M på mage igen o lossar på repet som håller armarna. Hon tar fram den ena piskan o låter den arbeta över Mr M´s rygg o bak. När hon anser att hon piskat färdigt så vänder hon på Mr M igen. Drar bort lite stearin för att genast hälla nytt.
För att ta nya bilder.






Plötsligt lägger sig Slynan ner på rygg.

- Knulla mig! Du ska ha pluggen kvar i baken.

Det var bara att ställa sig tillrätta mellan Slynans ben. Sätta ollonet mot hennes fitta. Trycka in den i hennes kåta fitta.

- Var är kontrollerna till pluggen.

Räckte fram dom till henne o genast började den vibrera mera. Dessutom pumpade hon upp den rejält för att Mr M skulle få tryck i baken. Med ett rejält strypgrepp o vridande i Mr M´s bröstvårtor och beordrad att knulla henne. Knullade henne tills hon kom en gång innan jag själv vågade komma i henne. Slynan använde sen Mr M´s kuk som vibrator. Den vibrerade rejält pga pluggen som vibrerade i baken.

Slynan kom i en rejäl fontän orgasm. Så det kom ut både sperma o fittsafter.

Mr M trodde nästan att hon skulle beordra honom på rygg för att ge honom en facesitting. Är dock övertygad om att det kommer att komma. Dessutom är jag helt säker på att hon kommer ta Mr M med en strap on också.Men det blir vid ett senare tillfälle. Nästa gång blir det Mr M som får utnyttja Slynan.


Tack min Slyna för att du förverkligar mina fantasier.

5 kommentarer:

Linda sa...

Äntligen mera bilder!
Riktigt härlig att höra vad ni pysslar med i höstmörkret!
Nu är det bara mera bilder på den vackra slynan som saknas!

Mr M o Selene sa...

Bilder på Slynan ska tillverkas inom snar framtid. Kan nog tänkas bli i samma stuk som på Mr M.

Anonym sa...

Ohlala, sexy!

Anonym sa...

Ohlala, sexy!

Starsprinkle sa...

YUMMIE säger jag bara!
Underbar berättelse och riktigt heta bilder!
Lovely!