söndag 8 november 2009

Farsdag

För er som lyckats undvika informationen om att det är farsdag idag så kan jag upplysa erom att det är det. Ett riktigt kommersiellt jippi som Mr M brukar totalt ignorera.
Har nog inte sagt grattis till min far mer än kanske 3 gånger under alla år. Nu var det så att Slynan fastnat för det hela och tyckte att Mr M skulle firas.
Sagt o gjort det fick ske igår när vi inte hade några barn hemma.

Mr M hade somnat in skönt o låg o trynade.
Låg på rygg för ovanlighetens skull och vaknade av att någon nöp mig i den ena bröstvårtan och växlade till den andra. Detta fick mig att börja gny av vällust. Så skönt det var, Slynan höll på några minuter med det sen slutade hon o försvann.
Slumrade väl in lite igen men hade hunnit få ett rejält prakt stånd.

Vaknade till av att Slynan slet bort mitt täcke.
Kände något kallt mot min bröstvårta, Slynan hade hämtat lite is i köket.
Hon smekte mig med isen på bröstvårtorna och ner över min mage.
Hon smekte ner längs mina lår och upp mot kuken.
När hon började smeka pungen med is var det ordentligt skönt .
Hon förde sina läppar över mitt ollon med is i munnen o det var en riktigt behaglig känsla.

Efter en stund så slutade hon suga o tog ny is som hon smekte hela min kuk o pung med. Den känslan när det rann isvatten ner från ollonet ner över kukroten o vidare ner över baken var grym. Plötsligt känner jag hur hon grenslar min kalla kuk o för in den i sin våta fitta. Att omfamnas av en varm o våt fitta när man haft kuken tillsammans med is var grymt skönt. Det kalla mot det varma fick mig att njuta ordentligt.
Slynan red mig en stund men plötsligt så försvann hon igen.
Mr M låg kvar på rygg o bara njöt av det som hon hade gjort.
Plötsligt så grenslar hon mig igen o för tillbaka kuken in i hennes kåta fitta.
Mr M bara låg med stängda ögon o njöt.
Helt utan förvarning brände det till på bröstet.

Då har Slynan börjat droppa stearin på Mr M.
Kontrasten mot isen som hon lekt med innan gjorde det varmare än vad det egentligen är. Hon droppade lite försiktigt i början men började snart att hälla stearin på mig.
Kan säga att det samtidigt som hon red mig ordentligt och höll strypgrepp på mig gjorde mig ju inte mindre kåt. När hon reste sig upp en bit och bara tog emot mina stötar och hällde mer stearin var ett rejält knull. Slynan hann komma 2 gånger medans hon red mig innan hon kastade sig av mig o la sig på rygg.

Så raskt över i missionären o snabba djupa stötar i hennes fitta.
Fick ett rejält strypgrepp om min hals och med sin lediga hand nöp o vred hon mina bröstvårtor ordentligt.
Det fick mig att komma i en av dom längre orgasmer jag haft.

Så jag får minsann tacka Slynan för den sköna behandlingen som jag fick på fars dag.

Kan mycket väl tänka mig att det inte är sista gången hon kommer hälla stearin på mig heller, kan ju tro att jag får sitta fast nästa gång dessutom.


Inga kommentarer: