söndag 29 november 2009

En bra söndag

Det har nu blivit söndag även hos Mr M o Slynan.
Helgen har varit hektisk på väldigt många sätt.
Slynan mår tyvärr inte bra ännu.

Mr M känner dock oerhört för att bli utsatt för Slynans elakheter just nu.
Känner att jag skulle behöva ge mig hän åt hennes perversiteter.
Bli beordrad att sätta på mig bojorna och vara redo för henne.
Väldigt gärna en ögonbindel så jag inte ser vad hon gör.
Märka hur hon har tagit fram en spridare som hon sätter mellan bojorna på benen. Till detta spänner hon även fast mina bojor på armarna så jag ligger på rygg med kuken o baken öppen för henne. När jag råkar kvida av njutning ger hon mig en rejäl smäll över baken och tar fram ballgagen som spänns fast i min mun. Som straff tar hon fram halsbandet och sätter det på mig så hon kan dra ett rep från öglorna på spridaren till öglan på halsbandet. Där ligger jag med ännu öppnare underkropp.

Slynan hämtar glidmedlet och börjar smeka min kuk o pung innan hon glider neråt mot min bak där hon leker lite med sina fingrar för att avsluta med att trycka in en plugg hon haft redo. När jag ligger där med pluggen i baken och bara andas försvinner hon ut ur rummet. Jag hör hur dörren låses och hennes steg dör ut. Det visar sig att hon har varit och tagit sig en dusch och hämtat stearinljus.
Stearinen börjar hon droppa över Mr M´s kropp. Plötsligt drar hon ut pluggen ur baken men den ersätts genast av något annat. Mr M känner någon from av stav i baken. Plötsligt börjar den röra sig in o ut, Slynan har varit och hämtat en strap on. Hon börjar långsamt knulla Mr M med den och runkar samtidigt Mr M´s kuk o nyper o drar i bröstvårtorna.

Innan Mr M hinner komma så drar hon sig ut o stoppar in pluggen igen.
Hon knäpper loss spridaren men låser fast Mr M ordentligt med vikta ben som kopplas ihop med bojorna på händerna. I denna ställning börjar Slynan rida Mr M och vrida o nypa ordentligt medans hon knullar sig själv till en orgasm o låter Mr M komma i hennes fitta.

När båda två har kommit lossar hon på ballgagen o drar sig bort från Mr M´s kuk hon vänder sig hon o grenslar Mr M´s ansikte med sin kladdiga fitta o ger Mr M order om att slicka henne ren o ge henne en orgasm. Undertiden suger hon o runkar Mr M tills vi kommer båda två igen i varsin skön orgasm.

Det hela avslutas med en skön gemensam dusch innan vi kryper i säng tillsammans o bara njuter av varandras närhet.

Så ska en söndag vara

1 kommentar:

Nik sa...

Jeez, Mr M...den där fantasin angränsar starkt till min egen, tyvärr så "bestraffar" min sambo mig genom att inte infria den eftersom jag så gärna vill =(