torsdag 3 december 2009

Tillgänglighet

Mr M o Slynan kollade runt lite igår o hittade en väldigt vacker o härlig latex korsett som vi båda två gillade. Den kostade ju därefter men det var inte dyrt för att var den. Slynan måste ju ha lite stilfulla kläder som hon kan vara syndig i.

Det här med sexleksaker har verkligen blivit en bomm alla ska vara återförsäljare eller så ska det tävlas ut saker på alla bloggar. Det är väldigt mycket exponering av saker numera. Mr M o Slynan säljer också sexleksaker men har valt att inte ha någon annons upplagd på bloggen. Vi sköter det i privat miljö istället. Något jag hellre skulle kunna tänka mig är ju att få igång något samarbete där man säljer Bdsm-saker istället. Det utbudet är så mycket mindre än vad det vanliga leksaks utbudet. Skulle mycket väl kunna tänka mig att sälja underkläder också för det är en gångbar marknad.

Annars tycker jag nog att det hålls partyn för att sälja allt möjligt numera. Slynan får förfrågningar om att hålla än det ena eller det andra titt som tätt. Nä ge mig ett Bdsm-sälj party så ska det nog minsann säljas ordentligt.

Ska ta o kolla runt lite efter några samarbetspartners inom det området.

1 kommentar:

Sheila sa...

Ett bdsm-säljparty låter som en toppenidé, där skulle jag nog kunna tänka mig att vara med och titta lite. :)
Jag är också återförsäljare, men länkar inte på sidan, det som finns där är allihop klumpesnusk´s.. Tycker det lätt kan bli lite mycket ibland.