torsdag 10 december 2009

Ang kommentar

Kommentar om det att Mr M sa att Slynan är bi.

Anonym har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Om Slynan":

Jag tror knappast att det har något att göra med att man är bi för att man ska kunna slicka och sedan kyssa tjejen.. Min pojkvän slickar mig och avslutar alltid det med en kyss, och jag lika så på han när jag gett honom oralsex. Jävla popcorn, det handlar väl om vad man själv gillar/inte gillar, inte vilken läggning man har..

Upplagd av Anonym för Mr M och Slynan den 10 december 2009 15.51

Mr M anser att det helt klart är en fördel med att Slynan är bi då hon själv gillar smaken av fitta. Därav mitt utlägg om att det är en fördel.
Visst finns det folk som gillar smaken utav fitta utan att vara bi.
Jag som bor med Slynan vet ju dock att hon är väldigt kinkig med just smaker o tack vare det är det en fördel att hon gillar fitta.

Så tyvärr har jag lite svårt för att acceptera att jag är ett popcorn bara för att jag skrev så. Det handlar om Mr M o Slynans erfarenheter av varandra och inte om alla andra. Den här bloggen speglar ju trotsallt våra tankar o värderingar inom sex.

3 kommentarer:

Slynan sa...

Men gud snacka om att läsa det man själv vill höra! Läs inlägget igen och läs vad det står. Ingenstans står det att man måste vara bi för att kunna bli kysst efter att ha blivit slickad.

Popcorn.... Det ska jag börja köra med här hemma.

Anonym sa...

Anonym Nick: Popcorn är ju gott, särskilt varma, saltade, smörade i skål. Vi måste jobba intensivt för att få Mr M sån.

Anonym sa...

Alltså, att kunna kyssa den som gett en oralsex, ska man kunna göra oavsett om man är kvinna/man, straight/gay...det är vanligt hyfs helt enkelt.

Man ska begära att någon annan smakar på ens fitta/kuk om man inte kan göra det själv.

För övrigt är popcorn ett alldeles utmärkt snacks!