onsdag 9 december 2009

Behöver avkoppling

Mr M känner sig lite lätt överarbetad just nu.
Skulle behöva få en omgång av Slynan.

Att hon har förberett allt när jag kommer hem.
Slynan gjorde det engång när hon kom in i duschen när jag var klar o tog ett rejält tag om kuken o drog mig med sig. Behöver verkligen få en brutal behandling just nu för att slappna av. Känna hur hon binder mig o häller stearin. Leker med mig på alla hennes perversa sätt. Bli utsatt för piskan, bojor, stearin, vrid o nyp osv. Få order om att tex stå på knä i sängen med armarna ihop bojade med benen. Så rumpan står öppen mot dörren med en plugg in stoppad o med ballgag i munnen. Tvingad att stå så medans hon duschar.

Slynan kan om hon bara vill men hon känner sig inte bekväm i det.
Dock kan jag säga att det blivit mycket bättre.
Nu sist när hon lekte med mig njöt hon tom av det.
Det är som sagt en rejäl avkopplning att ge sig hän till någon på det sättet. Att lita blint på någon är värt mycket. Slynan kan man lita på till 200%.
Vilket Mr M gör.

1 kommentar:

starsprinkle sa...

precis så ska det vara...förtroende till 200 % ,helt underbart!