torsdag 10 december 2009

Om Slynan

Mr M börjar hata vintern numera.
Jag är nog gammal som inte gillar den här årstiden.
Man vill inte gå upp på morgonen utan man vill enbart ligga kvar i sängen o njuta med Slynan. Att jag har Slynan gör ju att man har ännu mera lust att ligga kvar.
Njuta av o med henne. Känna hennes heta kropp mot min.

Just nu känner jag verkligen för att slicka fitta.
Känna den lite syrliga smaken av en kåtfitta.
En sak som är bra är ju det att Slynan är bi för man kan ju utan problem slicka henne o sedan hångla med henne. Hade ett förhållande tidigare med en kvinna som absolut inte kunde gå med på det. Slynan däremot berikar mitt liv på många sätt.

Att ge o få njutning med denna kvinna är helt underbart.
Vet ju så väl att hon ibland känner sig otillräcklig för mig.
Vilket hon absolut inte är, det händer ju att vi inte har sex på en vecka. Det är inte ofta men det händer. Då känner hon att hon inte räcker till. Mr M har inga problem med att hon inte kan eller vill ibland och en fördel med Slynan är att man då kan runka o spruta på henne. Alltså är hon delaktig i det hela iaf.

Skulle inte byta bort denna Slyna för något annat.
Hon är allt jag vill o ska ha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror knappast att det har något att göra med att man är bi för att man ska kunna slicka och sedan kyssa tjejen.. Min pojkvän slickar mig och avslutar alltid det med en kyss, och jag lika så på han när jag gett honom oralsex. Jävla popcorn, det handlar väl om vad man själv gillar/inte gillar, inte vilken läggning man har..