lördag 6 mars 2010

Oense om saker.

Slynan är lite oense med Mr M.
Hon tycker att jag ställer mer o mer krav på henne.
Hon får ingen belöning utan att jag bara ändrar mina krav på henne.
Jag har lovat henne pisk o smisk o det kommer att komma.

Nu är det ju så att det finns en grej kvar som ska ske denna vecka och det är att hon ska knullas i baken medans hon har en hand i fittan. När det väl är gjort kommer hon att belönas med pisk.

Däremot måste jag ju berömma henne då hon gör som jag skriver i mina sms utan att ifrågasätta något. Att gå runt med pluggen i baken verkar hon numera vara bekväm med. Det är skönt då det ger mig njutning att veta att hon har en plugg där. Vi har barn denna vecka så vi tar mycket hänsyn till dom. Hade inte dom varit hemma hade Slynan fått stå naken i vardagsrummet bojad till taket och tagit emot pisk. Om hon sköter sig idag så ska hon få lite pisk. Det innebär ju tex att stoppa in pluggen frivilligt o skicka en bild till Mr M när det är gjort.

I vårat förhållande har mobiler en väldigt viktig roll då vi använder oss av dom för att skicka order till varandra samt för att bekräfta med en bild tillbaka. Det är helt klart underskattat att få porriga bilder från varandra. Det är något fler borde prova på. När man är på jobbet så piggar det upp ordentligt.

Inga kommentarer: