torsdag 8 april 2010

Kroken.

Mr:M kom ju hem med den där omtalade kroken som jag har varit så skräckslagen för.


Men när jag såg den så tänkte jag att det inte såg så farligt ut. Även om kulan på kroken såg gigantisk ut i mina ögon så med lite olja går det mesta.


Jag bad en kväll att få prova den när Mr: M ändå var i sitt esse för att leka.

Jag sattes fast med kroken som sattes fast i taket med ett tajt grepp. Sen fick jag smisk och pisk. Att få den behandlingen när kroken var på plats va en ny upplevelse. Jag brukar kunna kasta mig rätt regält i repen men med kroken gick inte det. Jag stor där jag stod. Det kändes som om kroken skulle räcka gott till att vara det ända som höll fast.


Jag trodde aldrig att jag skulle säga det men jag kan rekomendera kroken och den kommer garanterat att användas fler gånger.


Kroken är köpt på http://www.harmoniskt.se/. Där finns även en hel del annat smått och gott. Allt från bojor och gags till ljustakar och halsband och dessa är mycket snygga och stilrena till väldigt bra priser.


Men som sagt kolla in kroken.



2 kommentarer:

Starsprinkle sa...

daaaamn,den ser verkligen enorm ut.
Fan va spännande att ni äntligen provat den.

andersbac sa...

Den ser onekligen mycket fin ut.