tisdag 20 april 2010

Liten rapport om måndagen

Slynan fortsätter sitt tyrann välde.
Ska ju inte gnälla eftersom jag gett henne tillåtelse till det.
Igår när jag kom hem efter att ha jobbat o sedan varit ute o gått en sväng, så sa hon åt mig att gå o ta på mig tyngden. Den monterades fast i kuken och bars innanför byxorna eftersom det fanns barn närvarande. Blev tvungen att korta snöret lite eftersom den hängde ner förbi knäet så det gick knappt att gå. Men med kortare snöre så gick det. Dock så kunde jag inte ha den på mig en stund för det blev förmycket rörelse så den ramlade av.

Fick välja att antingen lösa det eller att ta mitt straff.
Motvilligt valde jag att ta straff. Det är något som bär mig emot något otroligt.
Efter en stund på så monterade jag tillbaka vikten och klarade av att ha den tills sena kvällen. När jag duschat slapp jag ha den. Däremot fick jag sätta på mig halsbandet och binda ihop kuken med det. Så på det viset fick jag sitta o se på tv m Slynan. Efter en stund blev jag tillsagd att ställa mig på knä framför tv:n o runka. När jag väl kommit så tyckte hon att jag skulle slicka upp sperman från golvet. Där kom min första ordervägran. Aldrig att jag gör det som golvet såg ut. Om det varit från Slynans kropp då hade jag nog gjort det men inte från ett golv.

Vi får väl se vad hon hittar på idag med mig.

2 kommentarer:

andersbac sa...

Hmm. Mr:M har tydligen en del kvar att lära. Häpnadsväckande lydnadsvägran beträffande egna sperman på golvet! ;^)

Går det inte att inte "säkra" vikten med någon slags rem runt pungen, ovanför testiklarna?

frökenhelena sa...

Aj då ordervägran inte bra...
Men jag förstår dig har problem med det stundtals oxå..