fredag 23 april 2010

Torsdagen då

Torsdag blev en dag som Slynan tyckte att jag skulle börja direkt på morgonen. Det hela startade på onsdagskvällen med att hon sa att hon lagt fram kläder på datorn. Där låg det framtaget ett par string och ett par stay ups. Som komplement till det skulle jag bära kuklås. Det var bara ta på sig det hon sagt och på med jobbarkläderna över. Det är lite speciellt att veta att man har det under när man jobbar. Man tänker lite så där att ni skulle bara veta. Mina jobbar kompisar skulle aldrig förstå vad det handlar om iaf. Det är ju absolut inte för njutning som jag har Slynans underkläder utan enbart för att det ger en form av förnedring vilket efteråt ger en njutning mentalt.

Så igår hade jag kuklåset på mig i drygt 12 timmar.
det är en riktigt speciell känsla att veta att det är bara Slynan som kan låsa upp och släppa ut mig. Det sitter ordentligt så det finns ingen som helst chans att ta sig ur. Det ska finslipas o poleras lite mera innan det är klart. Men för att vara en prototyp så är det helt ok.

Fick avsluta kvällen med att ligga bredvid Slynan i sängen o runka för jag varit olydig. Kan inte komma på vad jag gjort som varit olydigt men hon bestämmer ju så det är bara göra som hon säger. Så Slynan tog ett rejält tag om strupen på mig och med den andra handen stimulerade hon prostatan. Kom i en ordentlig kaskad och lagom när det slutade så tryckte hon på prostatan igen o då kom det en kaskad till. Man kan ju säga att det gjorde nytta att trycka där.

Tack för en skön avslutning på dagen.

Inga kommentarer: