onsdag 21 april 2010

Tisdagen

Då var det redan onsdag då.
Igår när Mr M var på jobbet ringde Slynan.
- Har du string med dig?
- Ja i väskan.
- Sätt på dig dom så fort du har möjlighet då.

Så det var bara att sätta på sig dom o skicka en bild till Slynan.
Efter det var det bara jobba på några timmar.
Kom hem på eftermiddagen och hade en massa möten o tjafs att ordna med. När jag kom hem efter mötena så behövde Slynan åka hemifrån en stund vilket är ok. Så det sista hon sa innan hon åkte var att hon skulle få en runk film över MMS. Mr M ordnade naturligtvis en film snutt åt Slynan o skickade iväg.

Senare på kvällen skulle Mr M se till att ge Slynan så många orgasmer som möjligt. Ett trevligt uppdrag i sig men det underlättar helt klart om hon inte har sin period. Men en tunga så går det att få henne att komma hur många gånger som helst. Men fick henne att komma några gånger iaf. Som belöning så fick jag trä på en kondom och stoppa kuken i baken på henne. När vi knullat ett tag o Slynan kommit igen så fick jag dra mig ur o ta av kondomen. Blev tillsagd att runka o komma över Slynan. Sagt o gjort kom över hennes mage och blev beordrad att slicka henne ren. Kan väl säga att sperma ligger inte mig i smaken.

2 kommentarer:

Sheila sa...

Jag tycker nästan man kan kräva det av mannen att han slickar i sig om han vill att man ska svälja. Han ska veta vad man själv stoppar i sig. ;) Tror jag ska införa det här hemma. Haha. Duktigt av dig!

andersbac sa...

Var det inte Jesus som sa:
– Allt vad i viljen att människorna skola göra för er skolen i och göra för dem.