torsdag 20 maj 2010

I morse när Mr M klev upp så blev det en sån där morgon som får mig ur balans. Behöver som sagt var få vara själv en stund när jag går upp. När jag kom till soffan för att dricka mitt kaffe o surfa lite så låg det ett barn o sov i soffan. Det räcker med en sådan sak för att min morgon ska bli helt fuckad. Är väl lite känslig på just den punkten kan det tyckas. Men jag är jag o det är min enda barnlediga stund i hemmet.

Något som däremot är positivt iaf är att den som ska träffa oss för att troligtvis bli en städslav/leksak hemma hos oss utförde sitt första uppdrag igår. Han fick i förrgår i uppdrag att köpa en stor ingefära som han skulle tälja en plugg av. Sedan skulle han stoppa den i baken. Bildbevis skulle skickas på mail till oss. Detta gjorde han igår och som belöning ville han få runka på knä framför datorn med pluggen i. Detta fick han för oss om vi fick se på.

Så han fick starta sin cam och börja runka. När det hållt på en stund fick han tillåtelse att komma o det blev ett rejält kladd av det hela.

Slaven var mer än nöjd med sin belöning.
Så nu ska vi bara mötas irl för att se hur personkemin stämmer. Gör den det så är vi med våran första slav. Det ska bli flera framförallt en kvinnlig också från 20 o uppåt.

1 kommentar:

Mr M o Selene sa...

Mmmm Jag har varit glad om jag slapp ta hand om 3 ungar natte tid och få sova!!

/S