måndag 17 maj 2010

Utvecklades

Mr M har märkt att när det är dags för det här med barn, då menar jag barnen som jag har med mitt ex. Mr M kunde inte leva ut då utan har utvecklat många sidor medans jag levt med Slynan. Men just därför har jag haft önskemål om att kunna vara förnedrad under mina vanliga kläder. Det har varit ägg i baken, kuklås eller Slynans stringtrosor. Jag har blivit rofylld o trivts i att bli förnedrad på det sättet.

Igår fick Slynan plocka fram kläder igen.
Hade själv valt att få ha kuklåset på.
Slynan hade tagit fram ett par stay up´s och en spets body.
Bodyn var inte helt lätt att få på då det inte riktigt var min storlek.
Men det som jag märkte när jag väl fått på mig den var att jag blev kåt.
Så tydligen har man haft något underliggande behov av att smygtransa lite.

Slynan började senare prata om att sminka mig dessutom.
Vi får väl se med den saken.

Hur som helst så behövdes en av toaletterna städas här hemma o det var väl inte helt ofrivilligt som jag ville göra det iförd det hon tagit fram till mig. Så jag fick komplettera med en gag och ett halsband med koppel. Det var nog första gången i mitt liv som jag njöt av att städa en toalett. Det var en speciell känsla. Som belöning fick jag gå in o lägga mig i duschen o Slynan kissade på mig. Det är underbart att få vara så långt ner så hon kissar på en. Det är en rush inombords.

Efter det så fick jag avsluta med att jag skulle sammsuga Slynan till orgasm. Men jag hann inte göra det innan hon ville knulla. När vi knullat fick jag en skön facesitting då jag fick slicka henne till orgasm igen medans sperman o fittsafterna rann ur henne.

Jag kan bara säga att det var en riktig toppen kväll för min del.

Inga kommentarer: