söndag 25 juli 2010

Fontän och huva.

Idag är hon öm och mör på flera vis.
Vi hade ju som vanligt en helt sagolik kväll på The Mansion.

Men något nytt hände som jag försöker smälta.

Det var ju inte allt för länge sedan som jag lärde mig det här med sprutorgasm. Hittills har jag bara klarat av att ge mig själv såna och det har varit under väldigt kontrollerade former om man kan säga så. Vid ett ända tillfälle har jag lyckats spruta utan att det va meningen men även då gjorde jag det själv. Mr:M har inte en ända gång lyckats få till det hur mycket vi än försökt.
Men nu attans.

Stående mitt i piskningen så känner jag hans fingrar som tränger in och börjar knulla mig och det tar inte många sekunder innan det inte går att hålla i mot på något sett. Detta gav honom givetvis mersmak och titt som tätt kom han smygandes upp bakom mig, körde in fingrarna och fick vätskorna att flöda utan att jag på något sett kunde förhindra det genom att tänka på kylskåp, Mona Salin, städning och oväder.

Jag känner att det kommer ta ett par dagar att smälta det. Inget negativt i det alltså med som den kontrollmänniska jag är så blir det en lite lätt frustrering när kontrollen inte riktigt är total. Missförstå mig inte nu för jag tycker att det är helt underbart att han kan ge mig detta och även att kontrollen tas i från mig.

Fast jag mår väldigt gott när jag ser honom gå runt här och små le lite "pillimariskt" och se nöjd ut för vad han lyckats med.

En annan sak som hände var att Mr:M blev tillstucken en huva när jag stod där fastsatt röd om baken. Det här med att täcka för ögon osv i en sådan session är något som jag verkligen inte uppskattat varken i tanken eller praktiken och detta med huva har jag sett som otänkbart helt enkelt. Men huvan träddes på under milda protester och han fortsatte dela ut sina rapp. Även detta va en ny upplevelse. Jag kände mig verkligen som en struts som stack huvudet i sanden "Om jag inte ser så finns det inte". Det underliga var att smärtan av rappen totalt ändrade karaktär och på något sett kändes mer diffusa, inte hälften så ont. Det va inte länge jag stod där med huvan på men tillräckligt länge för att inse att jag nog får ändra uppfattning om att använda huva under pisk. Har väl kanske inte riktigt erkänt för Mr:M ännu att jag faktiskt tyckte om det "eller hur mycket jag tyckte om det" men jag tror han insåg det ganska snabbt ändå *ler*.
Så ett stort tack till Mats som stack till Mr:M den så jag fick ändra min uppfattning och som gav mig en ny trevlig erfarenhet.

Och ett stort tack till alla andra som gjorde kvällen helt underbar.


Även om jag är mör på både positiva och negativa vis idag så är jag oerhört stolt över att få vara hans slyna och att jag få dela min resa tillsammans med honom.

/S

3 kommentarer:

Magnolia sa...

Jag har också nyligen testat en huva för första gången och det var en upplevelse som verkligen gjorde mig stum.

Anonym sa...

Har aldrig prövat med huva. Men jag blir helt klart nyfiken. Det enda jag kan tycka är att är den heltäckande försvinner kommunikationen med ögonen. Det skulle jag sakna. Hur var din upplevelse kring det?

Anonym sa...

Vilken Trevlig resa du/ni gjort!
Vad mysigt du fick uppleva med huva ,jag har endast haft ögonbindel,men det är helt klart en annan känsla att inte se .
Grattis till sprutorgasmen !
kram nyans