onsdag 28 juli 2010

Lite om oss

Igår var Mr M ute på The Mansion utan Slynan.
Idag är det Slynan tillsammans med en av våra närmaste vänner.
En sak som är så enormt skön är att vi kan lita på varandra till 200%.
Om Slynan skulle bli erbjuden att leka med några andra så vet hon precis vilka som är helt ok utan att fråga och med vissa andra får hon fråga först. Däremot har jag rätt att säga nej. Samma sak gäller om jag är där.

Det är en riktig fördel att vi är så trygga i våran relation som vi är.
Vi känner varandra och har en enorm tillit. Den har vi jobbat fram under några år tillsammans. Vi har ju dessutom vissa safe cards där ute som är helt ok att leka med. Skulle absolut inte bli förbannad på Slynan om hon lekte med någon annan eller tvärtom. Kännde det igår när jag var därute och hon sa till mig att får jag erbjudandet så ta det det är ok. Därför gav jag henne precis samma tillåtelse idag.

Detta gör ju att vi kan njuta enormt mycket i våran lek med andra.
Hela Bdsm biten bygger ju faktiskt på att ha den tilliten och att kunna lita på någon annan.

När vi är där ute tillsammans styr jag allt men det är fortfarande så att Slynan har en egen vilja och kan röra sig fritt. Det är dock jag som bestämmer när och hur mycket pisk hon ska ha. Hon kan bli tvungen att onanera inför alla om jag säger det osv. Hon fråntas sin rätt att säga nej när vi åker dit. Samtidigt som hon ska inte ifråga sätta mina regler osv. Hon är min ug o ska så bete sig.

Detta är bara en lite beskrivelse för er som inte är så insatta i hur vi fungerar osv.

1 kommentar:

Johanna sa...

Jag är så imponerad av eran tillit till varandra. Det är underbart att läsa om era lekar, och det är skönt att jag känner trygghet när jag är inne på eran sida.

Jag har inte sysslat med BDSM alls länge. Jag är 21 år och det var egentligen först för ett-två år sedan (ungefär då jag började läsa Er blogg?) som jag förstod att det var det jag behövde. Mitt problem är tilliten. A och O, och det har jag fruktansvärda problem med p.g.a olika saker. Jag vill kunna vara helt undergiven och lita på att Han vet vad som är bra för mig, vad jag vill ha och behöver. Men jag vågar inte. Det är en inlärningsprocess.

Tack för en mycket bra, välskriven och eggande blogg.
/Johanna.