söndag 29 augusti 2010

Gårdagen

Slynan åkte som sagt ut en sväng till The mansion igår efter att ha blivit dit ringd och hämtad. Det är service på det stället. Ytterligare en anledning till varför man trivs så bra där. Mr M hade lite planer för Slynan under kvällen natten, men jag gick o la mig när kl blev 24. Slynan fick ett sms där det stod att hon skulle klä av sig naken så när som på stövlarna hon hade och ta på sig det som låg i hallen.

Där låg det 4 bojor och ett halsband med ett koppel sittandes i, när hon gjort det skulle hon väcka mig med en avsugning eller runkning.
Detta gjorde hon när hon kom hem.

När hon var ute på TM så fick jag ett sms och ett samtal där dom frågade om dom fick prova en paddel på henne. Naturligtvis får dom göra det. Vi har ju vissa personer där ute som Slynan inte behöver fråga om lov för osv. Det gjorde att det var en Slyna med röd o fin bak som kom hem. Dessutom hade hon sprutat ner husfrun med en orgasm. Det tyckte jag var bra gjort, det känns bra överlag att hon är en så god Slyna.

I natt har hon dessutom fått sova bojad för att prova henne o se om det fungerar. Vi ska ju börja få mera struktur på det hela, det kommer att resultera i att man begränsar henne mer o mer eller tar bort ett sinne för henne vid tillfällen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Det skulle vara kul att få läsa om hur det gick till första gången som slynan o mr. m fann varandra, första gången de hade sex och hur resan bredde sig mot den höga nivå av bdsm-stuk som ni ju lever med nu?
Tack