fredag 3 september 2010

Onsdagens resa.

Jag hade nervöst fått gå och suga på det här ett tag.

Jag var inte nervös för personerna i fråga snarare mer på situationen.
Det var ju trots allt helt nytt för mig och jag hade lite svårt att släppa känslan av "jag gör fel" när jag åkte iväg med den avsikten. Det spelade ingen roll om det var Mr:M som beordrade mig om detta, känslan fanns där ändå även om jag visste att det skulle försvinna när jag väl va på plats.

Så jag klev ur bilen och möttes upp i dörren med känslan av "jag är coool ;-)" ända tills mannen frågade om jag va nervös. Plötsligt kände jag mig så blyg och så utlämnad. Det får dock inte misstolkas som något negativt för jag tycker om den känslan och jag tycker än mer om att känna att jag besegrat känslan.

Vi kom in och snackade lite allmänt innan jag och värdinnan tog av oss kläderna och lade oss i sängen och pratade om det mesta mellan himmel och jord.
fingrarna började treva och jag uppskattade känslan av att känna att hon tog för sig och hade komandot.
Det första orgasmen dröjde inte på sig och det kändes som den inte bara av kvinnans fingrar utan oxå av hela situationen i sin helhet kom så snabbt. Efter detta känns allt som ett skimrande underbart töcken men jag ska göra mitt bästa för att återge det.

Hon gav mig någon orgasm till sen så hjälptes jag och mannen åt att ge henne några samtidigt som hon hade sina fingrar i mig och fick mig att blöta ner sängen.
Värdinnan gick ner mellan mina ben och satan i gatan vilken kvinna till att slicka.
Orgasmen dröjde lite men när den kom så var den en ren bomb och nästa med.
En kort stund i en underbar 69 och en facesittingbild som Mr:M hade önskemål om att få.

Rökpause.....

När vi kom in igen togs stolen med utsågad botten fram. Jag placerades på stolen, sattes fast med benen i en spredbar och surrades fast med hjälp av glapack, sen satt jag fast ordentligt.
"det här kommer aldrig gå" tänkte jag lite nervöst då jag antog att syftet va att få mig att komma. Jag kan ha väldigt svårt att komma om jag sitter fast och inte kan röra mig fritt.
Attans vad jag bedrog mig. orgasmerna avlöste varandra och svett och andra vätskor sprutade att inte tårarna sprutade är ett rent under men det kanske dom gjorde.
Efter ett tag tog mannen över men fick avbryta då barn i huset vaknade. Vid det laget va jag så svett att det började kännas jobbigt och värdinnan släppte loss mig.

Rökpaus...

Mannen avslöjade att vi var uppe i 33 och jag kände "Shit att jag fortfarande står på benen men några till går ju"
Vi lade oss på sängen igen. Jag vid huvudändan värdinnan med wanden mellan mina ben och mannen bakom sin fru. Hon gav mig orgasm på orgasm samtidigt som jag såg Mannen börja knulla sin fru. Att ligga där och ta i mot och samtidigt se och höra dom var maxat. Att sedan mitt i orgamsnen höra Mannen komma var ännu mer maxat.

När han reste sig fortsatte värdinnan att ge mig orgasmer. Här började jag tappa bort allt. De sista orgasmerna satt i hop och det kom 3-4 stycken i en och när jag var på 52 kände jag att det svartnade ordentligt för ögonen och en orgasm till så hade jag tuppat av. Jag har i det läget inte förstånd att lägga av utan flyter bara med. Men tack och lov uppmärksammade värdinnan detta och sade " nu behöver du vila".

Det va på mycket skakiga ben jag efter en stund ställde mig upp och gick in i duschen med värdinnan.
Jag ville med ord försöka ge ett tack som kunde beskriva hur mycket det betydde för mig men det gick inte att få fram något mer passade än ett tack och en puss/kram innan jag for hem.
Jag hoppas att jag någonsin kommer kunna förmedla hur mycket det egentligen betyder.

När jag kom hem ville jag ha slutspurten, jag ville ha kuk helt enkelt.
Mr:M såg skräckslaget på mig när han frågade hur många orgasmer det blev och när han förstod att nu ville jag knulla. Att sära på benen var inte lätt med det gick och det gjorde det 2 gånger till.
Så kvällen slutade med 54 orgasmer, träningsverk i muskler jag inte trodde fanns och ett stort leende på läpparna.
Sömnen den natten blev inget vidare då jag var speedad som en duracellkanin på tjack, men det var okej för jag bara log.

Så ett stort tack till uandme för att jag fick vara med er och för allt ni gav och gjorde för mig.
Och ett stort tack till min Master/make för att du låter mig uppleva och vara jag.

Nu ska jag smälta detta lite tll för jag har inte riktigt fått ner fötterna på jorden ännu.
Dessutom har jag säkert missat att få med massor i mitt töcken ;-)

/S

Inga kommentarer: