fredag 3 september 2010

Nästa version

Denna återberättelse är från mannen i det paret som Slynan fick åka till på äventyr.

Mina minnen från igår.

Hon kom upp på trappan. Vi mötte henne. Hon såg lite nervös ut. Och efter lite påtryckning så erkände hon att hon va det. Vi rökte färdigt och gick in. Satt en stund i soffan och pratade. Sen skickade jag in tjejerna i sovrummet för att dom skulle få mysa lite ifred först.

Efter ca 10-15 min klev jag in där låg dom båda 2 nakna och kelade lite försiktigt. Jag lade mig bakom frugan och smekte henne lätt över röven medan hon sakta börjar få upp farten och smekte över bröst mage fittan tillslut så vart det riktig petting och jag pettade frugan samtidigt.
Efter en stund så vart det lite 69 och facesitting och efter det så vart det slicka. Frugan slickade tills nr 1 kom även 2-4 kom med i snabb takt vart lite småblött i sängen :D.

Efter det så vart det rökpaus.

In se igen och nu vart gästen fastspänd i en stol som har sitsen utskuren så man kommer åt. Fötter i spredbar och överkropp och armar fästes med gladpack.
Rikligt med glid och fram med wanden nu vart det åka av vet inte hur många gånger hon kom men uppåt 20ca tills jag tog över körde 7 orgasmer och man hör utanför ett barn som gråter. Bara avbryta
och springa då jag hade kläder på mig.
Trösta barn som undra vad det va som lät. Tven vart svaret :D. Undertiden släpptes gästen lös. Och leken fortsatte i sängen. Nu va det frugan som fick åka lite. Sen byttes rollena igen och jag passade då på att kliva på frugan medans hon lekte. Det slutade med gemensam orgasm för mig och gästen vilket va riktigt ballt.

Det hela slutade med 52 orgasmer för gästen under en tid på ca 2,5timmar Frugan fick bra många hon med. Jag fick 1 men är otroligt nöjd med hur det vart.

Då jag va ur rummet ett par gånger så vet jag inte allt som hänt. Och skall jag vara ärlig så kan jag även ha blandat ihop ordning på saker och ting :D

Inga kommentarer: