tisdag 26 oktober 2010

Att somna ifrån något lönar sig inte

Slynan som jag lever med skulle helt enkelt straffas igår för saker hon inte gjort. Dessutom tyckte jag att det var dags för ett munknull. Nu har Slynan inte fått sova ordentligt dom sista 5 nätterna så hon slocknade i soffan runt 21 tiden.

Jag respekterar en hel del saker och att hon måste sova är något jag verkligen respekterar. Så jag väckte henne bara vid 22 och sa åt henne att gå o lägga sig i sängen. Detta gjorde hon och när hon väl låg där fick hon veta att eftersom hon somnade ifrån allt så får hon utökning i straffet. Hon gillar ju inte riktigt att svälja sperman men hon gör det om hon behöver, så därför ska det sväljas ikväll.

Hon kommer dessutom att få sätta på sig bojorna för att ta emot sina andra straff då hon gjort sig skyldig till en del saker. Dessutom påminnde jag henne om en sak igår men det var fortfarande inte gjort när jag gick o la mig.

Så vi får väl se hur hon kan sitta på onsdag eller om det ömmar på baken.

Inga kommentarer: