torsdag 28 oktober 2010

En duktig Slyna

I förrgår så la jag in om att Slynan får inte säga nej vad det gäller sex. Detta är en sak som man inte missbrukar utan använder med sunt förnuft. Hon är på tok för värdefull för att man ska missbruka det. Men detta kommer ju helt klart att leda till att jag kommer att låna ut henne till andra.

Jag är ju dock väldigt nogrann med vem/vilka som får låna henne.
Så det är ju ett erbjudande som inte gäller alla.

Igår så skulle Slynan prova sin nya plugg som hon inte testat innan.
Den är ju i metall så det är ju inget mtrl som ger med sig lite.
Hon fick börja med den gamla som är mindre, dock kan jag tänka mig att Slynan hoppade över den och gick på den större direkt. Det känns mera som henne. Den stora är rejält större och det kändes visst en del när den skulle in. Väl på plats så kändes den visst ok förutom botten plattan som var så pass stor så den skavde mellan skinkorna. Det ger den ett minus då det är svårt att gå runt med den. Det som helt klart är jobbigast är ju när den ska ut. Vet inte hur det var då jag inte fått rapport om det.

Som vanligt när hon utför sina uppdrag kommer det en fin bild.
Som belöning skulle hon få lite sköna orgasmer.
Däremot kom inte kidsen i säng så det blev några försiktiga orgasmer i sängen som avslutning på dagen.

Inga kommentarer: