söndag 5 december 2010

Undrar lite vad ni tycker

Vi har ju en profil på en site för sex.
Vi letar ju efter både slavar, toyboys, toygirls och andra par på den sidan. Ibland hittar man små guldkorn som man skapar kontakt med osv. Men det som är väldigt intressant är just när man söker folk i en viss ålder fast dom flesta som svarar är äldre män utan något intressant som attraherar oss. Dessutom förstår jag inte hur det kommer sig att män tror att ju fulare bild dom har på sin styva kuk dessto mer faller man för dom.

Ser hellre en bild på en slak kuk med lite tanke bakom.
Tyvärr fattar inte folk att deras bilder inte gör en intresserad.
Vet inte om någon faller för dessa bilder men antagligen gör någon det om inte annat så njuter dom själva av att visa upp kuken.

Har ju själv visat kuken på bloggen men ofta finns det en tanke bakom bilden osv.
Vad anser ni själva om dessa kuk bilder på en styv kuk.

5 kommentarer:

Mind ~ Fucker sa...

Jag har ju själv fotograferat min kuk i styvt tillstånd och lagt ut den på min blogg (http://mind-fucker.blogspot.com/2010/06/historien-om-den-erigerade.html) - och det finns en historia bakom som knyter an lite till det ni precis nämner.

För mig var det en utmaning att försöka göra ett foto på en erigerad kuk som kan tilltala en kvinna.

Det blev ett ok resultat.

Så om du/ni frågar mig så är könsbilder helt ok - om det finns en tanke och känsla bakom.

Lite fantasi kan göra stor skillnad.. :)

// M~F

Anonym sa...

Det måste vara med stil och finess som allt annat.

Kan finnas fina, härliga bilder på kukar men jag vill välja själv om jag vill titta eller inte. Att få en bild skickad till mig som jag inte bett om kan vara grymt avtändande oavsett hur snygg bilden eller kuken är!

Men på en sexblogg som den här eller M-F:s blogg tycker jag det kan vara helt på sin plats. Men som sagt... ett snyggt foto med lite tanke bakom :)

Kram på er!

Kärleksknop sa...

Folk som fotar sin styva kuk uppifrån i badrummet blir faktiskt helt bortsorterade av mig. Det är bara löjligt och mitt fördomsfilter går på direkt. Men fina kukbilder kan vara trevligt. Det är ju inte motivet jag inte gillar :)

Anonym sa...

Jag fattar inte heller, det är inte en brist på kuk i världen :P Tänker snarast på vad den personen annars har att dölja eftersom den bara halar fram snabeln

M_o_A sa...

Klart avtändande. En sensuell bild eller en aningen hårt sexfoto är mycket trevligare :-)