lördag 10 november 2012

Fy För Hemska Karlar!

Jag hade en sån där knepig dröm i natt.
Maken hade beslutat att jag skulle gå igenom en dp-träning.
Han hade bett 2 män om hjälp inkl sig själv.

Det männen är såna där män som jag hyser någon form av skräckblandad förtjusning till.
Vi behöver ju inte nämna några namn, vill ju inte riskera att människor går och blir högfärdiga på något vis.


I bakgrunden spelades låten " lapdance".

Den förste klev fram, tog tag i mitt huvud och tryckte in kuken i munnen på mig.
När det tog stopp väntade han en stund och sedan körde han ner hela paketet i halsen.

Jag kunde känna hur det spände och smärtade i halsen samtidigt som jag inte fick någon luft.
Så turades de om de 3 ända tills jag bara kapitulerade och öppnade halsen och slutade försöka kippa efter luft.

FRUKTANSVÄRT!!!

Jag va så sablans kåt när jag vaknade att jag förbannade mig själv för att inte att larmet på telefonen tidigare så jag hade tid och onanera.
Det har följt med hela dagen så jag kan knappt vänta tills barnen somnat för natten.

Fy för hemska karlar alltså!
/s

Inga kommentarer: