söndag 7 september 2008

Ifrån Slynan det är inte bra

Mr M är inte på samma ort som Slynan.

Hatar att inte vara hos henne. Finns det något skönare sätt att somna på än att ligga i skeden med hennes ena bröst i handen. Slynan brukar ta Mr M´s hand och lägga den på bröstet istället för på magen där Mr M brukar lägga den.

Ibland lägger jag den på magen iaf. Oftast på bröstet eller på hennes venusberg.
Det är väl det Mr M gjorde när Slynan vaknade mitt i natten av att hon hade ett finger i fittan medans Mr M sov som en stock.

Slynan ger Mr M sådan enorm ro när det ska sovas blir totalt avslappnad.
Nu vet jag att jag måste sova snart för att orka jobba men inte kommer man i säng för det inte.
Har precis pratat länge med Slynan i telefon, älskar att höra hennes röst.
Jag hatar att tala i telefon i vanliga fall. Jag undviker telefoner om jag kan.
Men med Slynan har jag alltid kunnat prata länge och väl. Ibland pratade vi i telefon i över en timme utan att det kändes konstigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

en timma räckte ju inte.... vi pratade i flera timmar