fredag 12 september 2008

Slynan provar en rabbit


Jippie säger Mr M våra leksaker har äntligen kommit.












Slynan har provat rabbiten. Så nu får hon skriva vad hon tyckte.








Hmm..vad ska man säga om denna goding då... Jo typ det gick fort Det gav en underbar stimulans på g-punkten samtidigt sim klitorisvibratorn arbetade. Tack och lov kunde man ställa styrkan på vibratorn för på den starka läget tyckte jag att det blev för mycket. Nu är i och för sig jag väldigt känslig på klittan tack vare min piercing. Jag som annars måste sk jobba in mig innan jag lärt mig leksakerna blev såld direkt.




Nackdelen va väl att den låter något mer än andra så det är ju inget man lyckas använda i smyg direkt om man vill vara diskret med någon sovandes i samma säng.







Rabbiten får 4 av 5 snoppar av mig.



Inga kommentarer: