onsdag 10 september 2008

Svar om leksakerna

Svar till Anna och alla andra som undrar med för den delen.

Den här gången beställde jag Mr M från Sandbergs har inte beställt där ifrån förut utan provade något nytt nu. Jag tror att det är ungefär likvärdiga sortiment oavsett var ifrån man beställer.

Har provat Tjejlust förut och från Vuxen samt några mer ställen.
Alla har kommit i diskreta förpackningar, jag tror att alla skickar sina grejor så.
Det finns ju dom som inte vill slylta med vad dom köper.
Mr M köper gärna i butik och helst med Slynan bredvid.
Det är så härligt att kunna kommentera sakerna live och genera dom andra kunderna.
Vi är ju lite mera öppna än många andra som sagt.

Mr M försöker hitta en bra butik med bondage/bdsm grejor men har inte riktigt hittat någon jag gillar. Jag ska ha en bra länk någonstans men vet inte på vilken dator jag har den.

Man får nog helt enkelt prova vilken butik man gillar och blir nöjd med.

Inga kommentarer: